یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۵ شهریور ۱۳۹۴
1089

پیکرهای مطهر 2 شهید دانشجوی لرستانی احراز هویت شد

پیکرهای مطهر شهیدان “حمید زرگوشی” و “لطفعلی مرادحاصلی” که هفته گذشته از مرز باشماق به آغوش وطن برگشت، احراز هویت شد. به گزارش یاشهید، پیکرهای شهیدان «حمید زرگوشی» و «لطفعلی مرادحاصلی» از رزمندگان عملیات والفجر 9، پس از تفحص و احراز هویت در خاک سلیمانیه عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند. شهید «لطفعلی […]

پیکرهای مطهر شهیدان “حمید زرگوشی” و “لطفعلی مرادحاصلی” که هفته گذشته از مرز باشماق به آغوش وطن برگشت، احراز هویت شد.

به گزارش یاشهید، پیکرهای شهیدان «حمید زرگوشی» و «لطفعلی مرادحاصلی» از رزمندگان عملیات والفجر 9، پس از تفحص و احراز هویت در خاک سلیمانیه عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند.

شهید «لطفعلی مرادحاصلی» فرزند «خانعلی» در سال 1345 در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول متولد شد. دوران تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی در همان روستا گذراند و به علت کمبود امکانات آموزشی دوران مقطع متوسطه را در شهر «سرابله» با موفقیت پشت سر گذاشت و در سال 1364 در رشته تربیت‌ معلم علوم اجتماعی در کرمانشاه مشغول به تحصیل شد.

شهید مرادحاصلی با توجه به دوران جنگ تحمیلی از طریق نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیپ نبی اکرم(ص) کرمانشاه راهی جبهه‌های کردستان شد تا اینکه در هشتم فروردین 1365 در منطقه عملیاتی والفجر 9 شهر سلیمانیه به شهادت رسید.

شهید «حمید زرگوشی» فرزند «ابراهیم» نیز در سال 1345 در شهرستان مهران به دنیا آمد. وی سال 1364 در دانشکده تربیت‌معلم شهید اشرفی کرمانشاه پذیرفته شد و سال 1365 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به شهادت رسید

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: