یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۰ مهر ۱۳۹۹
857

بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی حسینی در گلزار شهدای تهران برگزار شد

بزرگداشت شهید مدافع حرم مهدی حسینی در گلزار شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی حسینی عصر امروز پنج شنبه با حضور محدودی از خانواده شهدا و با مداحی احد قدمی با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت پخش زنده از صفحه اینستاگرام شهید مهدی حسینی و گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

شهید مدافع حرم مهدی حسینی متولد سال 59 می باشد. در اواخر سال 78 وارد سپاه شد و لباس مقدس نظام را به تن کرد. مهدی یک هیاتی متعصب بود. پیرو خط ولایت همیشه میگفت گوش و چشم ما باید به حرف رهبری باشد. عاشورای سال 88 و آتش فتنه ای که فتنه گران در آن روز بر پا کرده بودند ، مهدی و چند تن از دوستانش از اولین افرادی بود که با فتنه گران در صحنه ای که آتش به پا کرده بودند درگیر شده بود و رشادت های بسیار زیادی از خود نشان داده بودند. همیشه می گفت یا جنگ با تکفیری ها را به پایان می رسانیم و یا من شهید میشوم و برمی گردم، یک سال و نیم گذشته مدام سوریه بود و خیلی کم به خانه می آمد که پدرش می گوید : پسرم شما چند سال است سوریه هستی ، دین خودت را ادا کرده ای برگرد، ما دلمان برایت تنگ می شود، در جواب پدرش هم می گوید : من برنمی گردم تا جنگ تمام شود و ریشه تکفیری ها را خشک و نابود کنیم و یا من شهید شوم و برگردم.

شهید مهدی حسینی در سه شنبه 13 مهر ماه سال 95 در ساعت چهار بعد از ظهر در حما سوریه. توسط تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

 

 

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: