یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ آبان ۱۳۹۹
729

شهادت محمد میرزا عبدالله پس از ۴۰ سال جانبازی+عکس

جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، محمد میرزا عبدالله پس از ۴۰ سال جانبازی به یاران شهیدش پیوست و در جوار همرزمانش به خاک سپرده شد.

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر جانباز شهید محمد میرزا عبدالله با حضور همرزمانش و خانواده شهدا تشییع شد. این شهید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جوار همرزمانش در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

محمد میرزا عبداله یکی از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی دوران دفاع مقدس بود. او در هفتم بهمن ماه سال 1359 در اصابت اصابت ترکش در منطقه سوسنگرد به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. و بعد از تحمل 40 سال رنج جانبازی نهایتا در آبان ماه 1399 به یاران شهیدش پیوست. از او یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی شهادت این جانباز را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر محمد میرزا عبداله

سلامٌ علیکم

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است‌ که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند. آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند. جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «محمد میرزا عبداله» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهروباد.

سعید اوحدی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: