یـا شـهـیـد
۱۷ آذر ۱۳۹۹
2135

مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ با خانواده جانباز شهید اولیا ثانی دیدار نمود

دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران تهران بزرگ با حضور در منزل جانباز شهید بهزاد اولیا ثانی با خانواده این شهید والامقام دیدار نمود.

به گزارش یاشهید ، دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران تهران بزرگ به همراه مصطفی اسکندری رییس بنیاد شهید منطقه یک و موذن زییس بنیاد شهید منطقه 4 با حضور در منزل جانباز شهید بهزاد اولیا ثانی با خانواده این شهید والامقام دیدار نمودند.

این گزارش حاکیست : دکتر صمیمی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جانباز شهید بهزاد اولیا ثانی بیان نمود : خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید در برنامه مسوولان قرار گیرد. حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسوولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه افزود : هیچ خدمتی نمی‌تواند فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را جبران کند.

لازم به ذکر می باشد جانباز شهید متولد 1340 می باشد که در سال 1360 در اثر اصابت ترکش به کمر در منطقه عملیاتی کرخه به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. و پس از مدتها درد و رنج ناشی از جانبازی روز گذشته پیکر مطهرش در جوار شهدای امامزاده پنج تن لویزان آرام گرفت.

از این جانباز شهید یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: