یـا شـهـیـد
۱۸ دی ۱۳۹۹
1169

یادواره شهدای سنگرساز بی سنگر به صورت مجازی برگزار شد

سی و سومین یادواره شهدای سنگرساز بی سنگر استان های تهران و البرز در جوار مزار شهید حجت ملاآقایی برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، سی و سومین یادواره شهدای سنگرساز بی سنگر استان های تهران و البرز در جوار مزار شهید حجت ملاآقایی در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به صورت مجازی برگزار شد.

این گزارش حاکیست : این مراسم به صورت پخش زنده از شبکه های اجتماعی با سخنرانی و بیان خاطرات حجت الاسلام مروتی و با مداحی حاج مجمدرضا مجید پور و اجرای گروه سرود سفیران عشق بر سر مزار شهید حجت ملاآقایی در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

سردار رشید اسلام، مجاهد خستگی‌ناپذیر، شهید حجت ملاآقائی فرماندة پشتیبانی و مهندسی جنگ جهادسازندگی استان تهران. جهادگر خستگی‌ناپذیر، شهید حجت ملاآقایی بسال 1338 در شهر ورامین در خانواده‌ای مذهبی قدم به عرصة گیتی نهاد.

شهید والامقام، حجت ملاآقائی یگانه برادری دلسوز و چون پدری مهربان برای نیروهایش بود. در یکی از شب‌ها وقتی برای سرکشی نیروهایش می‌رفت، هنگامی که اولین قدم را روی دژ برداشت، ناگهان خمپاره‌آی در دو متری وی به زمین نشست و ملاآقائی در آن نیمة شب با ذکر «یا مهدی یا مهدی» به معبودش پیوست و به آنچه شایسته‌اش بود رسید.
آری، سینة پر از شوق به شهادت او، پذیرای گلوله‌ها و ترکش‌های دشمن شد. قامت استوارش کمانی گشت و ستون زندگانیش درهم شکست. او در جویبار خون خویش وضوی عشق گرفت و به محراب شهادت به نمازی جاودانه برخاست.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: