یـا شـهـیـد
۱۸ دی ۱۳۹۹
725

آیین کاشت نهال در نخستین سالگرد سانحه هواپیمای اوکراینی برگزار شد

مراسم کاشت نهال به منظور گرامیداشت یاد شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در بهشت زهرای تهران (س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم کاشت ۱۷۶ نهال به مناسبت نخستین سالگرد سانحه هواپیمای اوکراینی صبح روز پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در بهشت زهرای تهران (س) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: مظلومیت این عزیزان و دشمنی‌های آمریکا نباید هرگز فراموش شود.
وی افزود: از یاد نمی‌بریم که آمریکا یک بار در سال ۱۳۶۷ به صورت مستقیم با شلیک موشک باعث سقوط هواپیمای مسافربری ایرانی و جان باختن عده زیادی از هموطنان ما شد. امروز نیز آمریکا و دشمنان درصدد هستند با فضاسازی و تبلیغات از سانحه هواپیمای اوکراینی به نفع خود بهره‌برداری کنند، اما قطعاً این بار هم به دلیل آگاهی مردم ایران مانند همیشه ناموفق خواهند بود.
گفتنی است در این مراسم به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه، به نام هر یک از مسافران یک اصله نهال در بلوار مشاهیر بهشت زهرا (س) غرس شد.
این مراسم با حضور حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از مقامات کشوری و لشگری و خانواده‌های معظم شهدا و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری تهران برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: