یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ بهمن ۱۳۹۹
765

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدای مدافع حرم دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ، با حضور در منزل سردار شهید «حاج حسین همدانی» و همچنین شهید «رضا فرزانه» و شهید «عمار بهمنی» با خانواده ایشان دیدار و در خصوص ایثارگری همسران و مادران شهدای مدافع حرم گفت‌وگو کرد.

به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در دیدار با خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی، مقام ایشان را بزرگ و والا خواند و گفت: انسان‌های بزرگ زیادی در میهن اسلامی، زحمات زیادی کشیده‌اند؛ و ان‌شاءالله خداوند ما را قدرشناس زحمات ایشان قرار دهد تا از آن‌ها حق‌شناسی کنیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به دیدار چند روز قبل خود با چند تن از پدران شهدای مدافع حرم؛ گفت: در این دیدارها آثار دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا مورد توجه و تأکید بود و هدف از این دیدارها عرض ادب و احترام به مقام شهدای والا مقام است و در همین دیدارها اعلام می‌کنیم با تمام توان در خدمت خانواده معظم شهدا هستیم.
وی افزود: به‌عنوان یک خدمت‌گزار آماده‌ایم هر اقدامی که در حل مسائل خانواده‌های شهدای مدافع حرم لازم است به‌ویژه برای حفظ و صیانت از روحیه فرزندان شهدا از جان و دل انجام ‌دهیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین شکری در خصوص نقش و جایگاه همسران و مادران شهدای مدافع حرم نیز تأکید کرد: مادران و همسران شهدا زحمات زیادی تحمل کرده‌اند و قدر و ارزش این ایثارگری نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ضمن حضور در منزل دو شهید مدافع حرم دیگر، شهید رضا فرزانه و شهید عمار بهمنی با خانواده ایشان دیدار کرد و گفت: خداوند بعضی از انسان‌ها را برای خودش می‌سازد و تربیت می‌کند؛ مانند حضرت موسی (ع) که می‌فرمایند «تو را برای خودم ساختم». شهدای ما هم از همین دسته انسان‌ها هستند و کسانی که به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت می‌کنند نیز باید خصوصیات ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شکری با اشاره به این سخن حضرت امام خمینی (ره) که «شهدا امامزادگان عشقند و گلزارهای شهدا دارالشفاء مؤمنین و آزادگان است» خاطرنشان کرد: شهدا امام‌زاده‌های ما هستند و امروز و در هر کوچه و پس‌کوچه‌ای یک امامزاده داریم و شهدای مدافع حرم قهرمانان ملی نسل‌های آینده هستند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: