یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
1035

آیین مناجات خوانی «با این ستاره‌ها» در قطعه ۴۰ گلزار شهدای گمنام بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام خبر برگزاری آیین مناجات خوانی با عنوان «با این ستاره‌ها» در شب‌های جمعه در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) گفت: برنامه مناجات خوانی در قطعه ۴۰ گلزار شهدا با حضور مداحان و راویان شاخص حوزه روایت گری شهدا برگزار خواهد شد.

به گزارش یاشهید ، سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ویژه گلزارهای شهدا در بهشت زهرا (س)، گفت: از این هفته شب جمعه برنامه مناجات خوانی با این ستاره‌ها در قطعه ۴۰ گلزار شهدای گمنام که به نام قطعه «سرداران بی پلاک» مشهور است با حضور مداحان و راویان شاخص که در حوزه روایت گری شهدا داری سبک هستند، برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: برنامه این هفته شب جمعه با مداحی امیر عباسی و روایت حاج محمد احمدیان برگزار خواهد شد.‌ همچنین به دلیل محدودیت‌های تردد این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا و بعد از لغو محدودیت‌ها در ساعت ۲۳ برگزار می‌شود.
سردار سلیمانی ادامه داد: برنامه‌های قطعه سرداران بی پلاک در اختیار موسسه عهد قرار داده می‌شود و از همه مردم دعوت می‌شود که در برنامه این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور پیدا کنند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این برنامه با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران، سازمان بهشت زهرا (س) و موسسه رسانه‌ای عهد برگزار می‌شود.
سردار سلیمانی ضمن استقبال از برگزاری این رویداد و برنامه فرهنگی در سایر گلزارهای شهدای سراسر کشور، گفت: با هم‌افزایی موسسه رسانه‌ای عهد این برنامه در سایر گلزارهای شهدا نیز اجرا خواهد شد و از برگزاری این نوع برنامه‌ها حمایت می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: