یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ شهریور ۱۳۹۴
1146

زمزمه دعای عرفه در گلزار شهدای تهران

not found

مراسم دعای پرفیض عرفه به همراه تجدی میثاق با شهدای بهشت زهرای تهران ، روز چهارشنبه اول مهرماه در گلزار شهدا برگزار می گردد. به گزارش یاشهید ، مراسم دعای عرفه و تجدید میثاق با شهدای بهشت زهرا(س) با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران برگزار می گردد. همزمان با فرا رسیدن […]

مراسم دعای پرفیض عرفه به همراه تجدی میثاق با شهدای بهشت زهرای تهران ، روز چهارشنبه اول مهرماه در گلزار شهدا برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، مراسم دعای عرفه و تجدید میثاق با شهدای بهشت زهرا(س) با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران برگزار می گردد.

همزمان با فرا رسیدن ایام پرفیض ذی الحجه ، مراسم پرفیض دعای عرفه روز چهارشنبه اول مهرماه ساعت 14/30 در گلزار شهدای تهران برگزار می شود.

این گزارش حاکیست : این مراسم که با یاد 30 هزار شهید بهشت زهرا(س) در سالن دعای ندبه مهدیه شهدا برگزار می شود با حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران همراه است . همچنین در این برنامه تجدید میثاقی با شهدای حج خونین صورت می گیرد.

دعای عرفه توسط حاج جعفر طهماسبی و میثم مخدومی در این مراسم قرائت می شود و پس از برگزاری مراسم دعا شرکت کنندگان برای قرائت فاتحه و اهدای گل بر سر مزار شهدای حج خونین حاضر شده و با آنان تجدید میثاق می کنند.

innnnnnter

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: