یـا شـهـیـد
۰۸ شهریور ۱۴۰۰
960

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در بهشت‌ زهرا (س) برگزار شد

مراسم گرامیداشت هشتم شهریور سالگرد شهادت شهیدان رجایی، باهنر و شهدای شهریور ماه امروز دوشنبه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بهشت زهرا (س) با حضور سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم اظهار داشت: بزرگداشت ایام الله و زنده نگاه داشتن شهدا یک وظیفه و تکلیف همگانی است.

نصرت الله لطفی با تاکید براینکه بزرگداشت شهدا و ایام الله باید با هدف عبرت گرفتن، بازگویی واقعیت ها و ایجاد الگو برای نسل جوان کشور باشد، گفت: شخصیت و اهداف شهیدان محمدعلی رجایی به عنوان رییس جمهوری و حجت الاسلام محمدجواد باهنر به عنوان نخست وزیر باید به خوبی به نسل جوان کشور تبین شود.

وی افزود: خصوصیت بارز این شهدا و دولتشان که هم اکنون پس از ۴۰ سال مردم خواستار آن هستند انقلابی، مومن، مردمی بودن، مکتبی عمل کردن و صداقت است.

لطفی با اشاره به اینکه دولتمردان جدید کشور برای موفق شدن باید خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر را داشته باشند، خاطرنشان کرد: تشکیل دولت جدید با تمامی مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم موجود باید سرآغازی برای حل مشکلات کشور باشد.
این مسئول به معنای واقعی در خط امام بودن و ایمان سیاسی و اجتماعی را از دیگر خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و یادآور شد: دولتمردان باید با اخلاص کامل، صداقت و حرکت در مسیر ولایت مشکلات کشور را حل کنند.

شرکت کنندگان در این مراسم با حضو بر مزار شهیدان رجایی و باهنر و با اهدا شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان دولت را گرامی داشتند.

این گزارش حاکیست : هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر، با انفجار دفتر نخست وزیری توسط اعضای منافقین به شهادت رسیدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: