یـا شـهـیـد
۰۲ مهر ۱۴۰۰
590

یازدهمین زنگ دانش‌آموز شهید در بهشت زهرا (س) نواخته شد

یازدهمین زنگ دانش‌آموز شهید با عنوان دانش آموزان دیروز، آموزگاران روز پنجشنبه به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از خانوده‌های معظم شهدا در قطعه ۴۰ بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در این مراسم گفت: یازدهمین زنگ دانش‌آموز شهید با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید کشور و سه هزار و ۶۵۰ دانش‌آموز شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نواخته شد.

سعید خال با بیان اینکه سازمان بهشت زهرا (س) با داشتن تعداد زیادی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم یکی از خواستگاه های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: این سازمان در جهت اهداف گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره گام برمی دارد.

وی ادامه داد: ترویج آرمان دانش آموزان و نونهالانی که برای دفاع از ایران اسلامی جانفشانی و ایثارگری کردند و با جهاد در راه خدا در دوران دانش آموزی خود آموزگاران امروز بشریت شدند از اهداف این مراسم نمادین فرهنگی است.

خال با بیان اینکه سازمان بهشت زهرا (س) همواره در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته است، افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در سازمان بهشت زهرا (س) مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی است که امروز جوانان را تهدید می کند.

در این مراسم چند نهال درخت به یاد دانش آموزان شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) غرس شد.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: