یـا شـهـیـد
۰۲ مهر ۱۴۰۰
662

مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد

مراسم میهمانی لاله‌ها گل باران و عطر افشانی مزار شهدا عصر روز پنج شنبه در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم میهمانی لاله‌ها؛ گل‌باران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا عصر روز پنجشنبه اول مهرماه با قرائت پیام مقام معظم رهبری توسط نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در بهشت‌زهرا (س) تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم که در قطعه ۴۰ و ۴۴ شهدای بهشت زهرا (س) با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیادشهید و امور ایثارگران و محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امام خمینی (ره) مزار شهدا را دارالشفا معرفی کردند، شهدایی که برای دفاع از ملت و حریم اسلام جان خویش را فدا کردند.

وی ضمن تجلیل از شهدای گمنام دفاع مقدس در قطعه ۴۴ بهشت زهرا (س) ادامه داد: ما به همه شهدا می‌بالیم، نوجوانان و جوانانی که جان خود را فدا کردند و عاشق حضرت حق شدند. شهدا بزرگان ما هستند و ان‌شاءالله ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری خطاب به روح پر فتوح شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ای شهدا، از خدا بخواهید بتوانیم راه شما را ادامه دهیم و در مسیر و اهداف شما ثابت قدم باشیم و خداوند عزت و کرامت را به همه ملت ایران عطا فرماید.

محمد غفوری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

روضه خوانی در آستانه اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اجرای سرود به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بخشی از این مراسم بود و در پایان مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران با نثار شاخه‌های گل به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: