یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ مهر ۱۳۹۴
1132

عروج ملکوتی دو جانباز گیلانی در فاجعه منا

not found

جانبازان سرافزار حاج ابراهیم فخری جانباز 25 درصد و احمد اسماعیلی چافی جانباز 30 درصد در پی فاجعه منا به جمع یاران شهیدشان پیوستند. به گزارش یاشهید ، جانباز سرافزار حاج ابراهیم فخری از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و معاون فرهنگی بنیاد شهرستان لنگرود در پی فجایع روز پنجشنبه در رمی […]

جانبازان سرافزار حاج ابراهیم فخری جانباز 25 درصد و احمد اسماعیلی چافی جانباز 30 درصد در پی فاجعه منا به جمع یاران شهیدشان پیوستند.

به گزارش یاشهید ، جانباز سرافزار حاج ابراهیم فخری از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و معاون فرهنگی بنیاد شهرستان لنگرود در پی فجایع روز پنجشنبه در رمی جمرات دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان گیلان در پیامی درگذشت خادم خاندان معظم شهدا و ایثارگران را تسلیت گفت و متن پیام ابراهیم طاهرنژاد به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ مَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا
عروج به ملکوت خداوندی و سلوک الی الله از سرزمین وحی و از جوار حرم امن الهی به عزم ورود به آخرین مرحله لقاء محبوب ازلی و ابدی، هدیه‌ای معنوی و تحفه‌ای آسمانی است.
عروج ملکوتی جانباز سرافراز و خادم خاندان معظم شهدا و ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ، شادروان حاج ابراهیم فخری که با با لبیک به ندای حق  همراه با جمعی دیگری از هموطنانمان در جریان حادثه غم انگیز و جان فرسای منا از قفس تن رها شدند و پای بر فلک هفتمین نهادند به یقین اکنون در قهقهه مستی‌شان و شادی وصول‌شان عند ربهم یرزقونند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف استان گیلان بویژه خاندان معزز شهدا و ایثارگران ، از درگاه احدیت مسألت می نمایم تا این عزیزان را شفیع ما در روز واپسین قرار داده و به برکت ارواح قدسی این عزیزان ، امت اسلامی را از شر توطئه های استکبار جهانی بویژه صهیونیست غاصب رهایی بخشد.
ابراهیم طاهرنژاد
مدیرکل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان
همچنین بنا براین گزارش، احمد اسماعیلی چافی جانباز 30 درصد جنگ تحمیلی نیز در این فاجعه دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: