یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ تیر ۱۴۰۱
766

مادر شهیدان «قربانی دستجردی»، در قطعه ۲۵ گلزار شهدا آرام گرفت

مرحومه مغفوره حاجیه خانم زهرا مظلومان مادر شهیدان «احمد، محمد و قاسم قربانی دستجردی»، در قطعه ۲۵ بهشت زهرادر جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

به گزارش یاشهید ، مرحومه مغفوره حاجیه خانم زهرا مظلومان مادر شهیدان «احمد، محمد و قاسم قربانی دستجردی»، در قطعه ۲۵ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر مطهر این مادر معظم امروز پنجشنبه دوم تیرماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد الهادی (ع) در خیابان مالک اشتر بعد از چهارراه جیحون، برگزار شد  و در بهشت زهرای تهران در قطعه ۲۵ در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
​​​
شهید احمد قربانی دستجردی، ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۳۹ در تهران دیده به جهان گشود. او که تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم در رشته تجربی ادامه داده بود. پس از شروع کار در سپاه پاسداران ۶ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در منطقه جوانرود کردستان به شهادت رسید.

شهید محمد قربانی دستجردی، ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۴۲ در تهران دیده به جهان گشود. او که تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داده بود و به عنوان نیرو بسیجی به جبهه رفت پس از حضور در جبهه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید.
شهید قاسم قربانی دستجردی، ۱۵ فروردین سال ۱۳۴۹ در تهران دیده به جهان گشود. در سن ۱۶ سالگی در حالی که دانش آموزان بود عازم جبهه شد و در ۲۱دی ماه سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید. پیکر این شهدای والامقام در بهشت زهرا تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: