یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ مهر ۱۳۹۴
1301

جزئیات تشییع و تدفین پیکر صد و پانزدهمین شهید فردو اعلام شد

not found

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر صد و پانزدهمین شهید فردو صبح فردا، چهارشنبه هشتم مهرماه ۹۴ از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. به گزارش یاشهید ، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر محمدرضا پاکیزه فردویی، صد و پانزدهمین شهید فردو صبح فردا، چهارشنبه هشتم مهرماه 94 از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود. این مراسم از […]

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر صد و پانزدهمین شهید فردو صبح فردا، چهارشنبه هشتم مهرماه ۹۴ از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

به گزارش یاشهید ، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر محمدرضا پاکیزه فردویی، صد و پانزدهمین شهید فردو صبح فردا، چهارشنبه هشتم مهرماه 94 از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود. این مراسم از مقابل منزل شهید واقع در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، شهرک شاهد، هیابان شهید معینی‌نژاد، کوچه شهید رئوفی، پلاک 7  با حضور عموم مردم تهران آغاز می‌شود.

پیکر مطهر این جانباز 70 درصد قطع نخاعی پس از انجام مراسم تشییع جهت خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل شده و در قطعه 29 گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد. مراسم ختم این شهید والامقام از ساعت 15 تا 17 در مسجد قمر بنی هاشم(ع) واقع در تهرانپارس، شهرک شاهد برگزار می‌شود.

محمدرضا پاکیزه فردویی در سال 62 و در عملیات والفجر یک و در منطقه عملیاتی فکه به درجه جانبازی از ناحیه نخاع نائل شد. این جانباز قطع نخاع به علت جراحت‌های ریه سر انجام بعد از تحمل 32 سال درد و رنج جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به سوی یاران شهید خود پرکشید. او که اصالتاً یکی از اهالی روستای شهیدپرور فردو محسوب می‌شود، اینک مقام صد و پانزدهمین شهید فردو را از آن خود کرده است.

روستای فردو پیش از این از 400خانواری که در سال‌های جنگ ساکن آن بودند، ١١٤ نفر شهید، 250جانباز و چند مفقودالاثر به یادگار داشته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: