یـا شـهـیـد
۱۴ مهر ۱۴۰۱
438

مزار شهدای ناجا در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران گلباران شد

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: فراجا نه اینکه یک سازمان انتظامی که یک سازمان انقلابی است چرا که از مردم و نه بَر مردم است.

به گزارش یاشهید ، سردار قاسم رضایی روز پنجشنبه در حاشیه آئین تجدید میثاق نیروهای انتظامی کشور با آرمان های امام راحل در جمع خبرنگاران افزود: براساس قانون فراجا وظیفه انتظام دارد اما تفاوت پلیس ایران با پلیس در کشورهای دیگر این است که هیچ وقت فراجا بر مردم نیست و با مردم است.

وی ادامه داد: مجموعه سازمان انتظامی خادم ملت است و مردم حامی این خادمان هستند؛ هر ساله نیمه دوم مهرماه را به عنوان گرامیداشت فراجا قرار داده اند و افتخار ما این است که در این دوران تجدید میثاقی با امام راحل و شهدا داشته باشیم.

به گفته سردار رضایی، فراجا حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و افتخار مجموعه انتظامی این است که فرمانده آن یک ولی فقیه است؛ در ابتدای انقلاب امام خمینی(ره) و بعد از آن تا به امروز امام خامنه ای فرماندهی و راهبر نیروهای تحت امر هستند .

وی تاکید کرد: فراجا علیه هنجارشکنان، قاچاقچیان، سارقان و افرادی که علیه امنیت و مصالح جامعه حرکت می کنند، عمل کرده و می کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور یادآور شد: امروز رهبری به عنوان بت شکن زمان، بالای سر و فرمانده اصلی فراجا است و دیدیم که در چند روز گذشته در مجموعه دانش آموختگان نیروهای مسلح چگونه فرزندانش را نوازش کردند.

وی خاطرنشان کرد: فراجا با نیرویی انقلابی از مرزها تا شهرها و روستاها و در تعطیلی و غیر تعطیلی با تبعیت از ولایت در خدمت مردم است.

همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، فرماندهان، نیروها و کارکنان فراجا امروز/ پنجشنبه/ با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، نیروها و کارکنان سازمان انتظامی کشور صبح امروز/پنجشنبه/ همزمان با آغاز هفته فراجا ضمن حضور در مرقد امام راحل، با آرمان‌های والای ایشان و شهدای انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

این آئین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند. غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا پایان بخش برنامه تجدید میثاق بود.

هفته فراجا هر ساله از ۱۳ مهر آغاز می شود و شعار امسال این هفته “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” است.

روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه و نخستین روز هفته فراجا «مرزبان خادم، مرزنشین حامی»، روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه و دومین روز هفته فراجا «پلیس ولایت مدار، ایثار و شهادت»، روز جمعه ۱۵ مهرماه و سومین روز هفته فراجا «پلیس انقلابی، جامعه ایمانی» و روز شنبه ۱۶ مهرماه و چهارمین روز هفته فراجا «پلیس مردمی، مشارکت اجتماعی» نامگذاری شده است.

همچنین برای روز یکشنبه ۱۷ مهرماه و پنجمین روز هفته فراجا نام «پلیس هوشمند، بصیرت اجتماعی» و روز دوشنبه ۱۸ مهرماه و ششمین روز هفته فراجا «سرباز فداکار، جوان انقلابی» و روز سه شنبه ۱۹ مهرماه هفتمین روز هفته فراجا نام «پلیس خدمتگذار، سرمایه اجتماعی» انتخاب شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: