یـا شـهـیـد
۱۴ بهمن ۱۴۰۱
333

مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد

آیین میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی و گلباران مزار مطهر و منور شهدا عصر روز پنجشنبه 13 بهمن ماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این مراسم ضمن تبریک ایام میلاد مسعود امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر گفت: پیامبر اکرم (ص) در مورد ایشان فرمودند: «من و علی پدر این مردم هستیم» و لذا هرکس عاق والدین شود عاقبت بخیر نخواهد شد و لعنت ابدی نصیب کسانی است که عاق پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) یعنی پدران بشریت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آثار دنیوی عاق والدین و پدر معنوی امت، گفت: اگر از جانب ولایت پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) کسی امنیت پیدا نکند و به آرامش باطنی و ظاهری نرسد، به طور حتم در ولایت شیطان امنیت دنیا و آخرت پیدا نخواهد کرد.
حجت‌الاسلام شکری تأکید کرد: من در ابتدا سلام مقام معظم رهبری را خدمت خانواده بزرگوار شهدا، پدران، مادران، همسران، فرزندان، خواهران، برادران و اقوام شهید ابلاغ می‌کنم زیرا ایشان فرمودند به محضر خانواده‌های ایثارگر که رسیدید سلام مرا به آنان برسانید.
وی با بیان اینکه دو نعمت است که انسان تا از دست ندهد قدر آن را نمی‌داند، تصریح کرد: نعمت اول امنیت و سپس سلامت است، قدر نعمت سلامت را جانبازان قطع نخاعی، شیمیایی و قطع عضو عزیز ما می‌دانند، البته آنها امروز هم هزینه جنگ تحمیلی را به خوبی می‌دهند و برای آنها هنوز جنگ تمام نشده است و همچنین اگر به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران توجه کنیم، متوجه می‌شویم که آنها هنوز هم در حال مقاومت و ایستادگی در راه خدا هستند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در مقابل تمام پدران و مادران و فرزندان و همسران شهدا که در راه خدا مردانه ایستادند، سر تعظیم فرود می‌آوریم و آنها را می‌ستاییم، خاطرنشان کرد: برخی امنیت را در وجود خدا می‌بینند و هرچه خدا گفت به آن عمل می‌کنند که در این صورت به امنیت باطنی و ظاهری می‌رسند و نتیجه آن عزت و کرامتی است که به جامعه عرضه می‌کنند و آرامش آنها با خدا و اولیا خداست و در این مسیر ثابت قدم می‌مانند.
وی افزود: کسانی که برای آزادی انسان‌ها و برای خدا مشارکت می‌کنند، مردان مردی هستند که در تاریخ جاودانه خواهند بود، کسانی که در این راه امنیت را به طور واقعی برای جامعه می‌آوردند به این معنی دست یافتند که در سایه آن امنیتی که در زیر سایه خدا و پیامبر و اهل بیت (ع) است در امان خواهند بود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: شیطان چهل سال انواع تحریم سیاسی و اقتصادی را به شما ملت قهرمان تحمیل می‌کند تا امنیت توحیدی ملت ایران را بگیرد، اما به دلیل اینکه شما جلوی شیطان ایستادید به طور حتم فرج و رحمت الهی را خواهید داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری در پایان تأکید کرد: ملت بزرگ ما مطمئن باشند که امنیت زیر سایه اعتقاد جدی به خدا و در راه او و در این مسیر ماندن است و امیدواریم همه ما ثابت قدم بمانیم.
در پایان این مراسم که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت گل‌باران و عطرافشانی مزارهای مطهر شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: