یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ اسفند ۱۴۰۱
255

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ حاج اصحاب کریمی:

رمز پیروزی ما در مقابله با دشمنان فقط “مقاومت” و اتصال به “قیام حسینی” است

مراسم اولین سالگرد شهیدان مرتضی سعیدنژاد و احسان کربلایی پور که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران صبح روز پنجشنبه 11 اسفندماه در مهدیه شهدای بهشت حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ حاج اصحاب کریمی در مراسم اولین سالگرد شهیدان مرتضی سعیدنژاد و احسان کربلایی پور گفت: از لحظه‌ای که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید یک جمله و یک واژه زیبا همیشه نجات‌دهنده ما در برهه های حساس بود و همیشه ما در این مسیر با استعانت به این کلمه زندگی‌ و مسیرمان متحول می‌شد، آن جمله چیزی نبود، جز کلمه مقاومت.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ افزود: ما از همان آغاز انقلاب اسلامی، مقاومت در برابر استکبار جهانی مثل آمریکا، انگلیس و اسرائیل مقاومت کردیم. در مقابل ضدانقلاب و دشمنان داخلی مقاومت کردیم. ما هشت سال دفاع مقدس را با مقاومت پیش بردیم و امروز در تحریم‌های اقتصادی و تهاجم همه‌جانبه فرهنگی مقاومت می‌کنیم. امروز عَلم این پیروزی‌ها بر دوش شماست و ما پیروز این میدان هستیم.ما پیروزیم چرا که رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کند دومین کشوردارای قویترین تجهیزات نظامی در دنیاست و در جاسوسی رتبه اول یا دوم را در کل دنیا دارد مقابل تعداد معدودی از بچه‌های ما نتوانست بایستد.

حاج اصحاب کریمی در ادامه گفت: ما با برخورداری از فرهنگ غنی که به آن اتصال داریم و آن فرهنگ عاشوراست و سرزمینش کربلاست، توانستیم واسطه فرهنگ غنی جبهه و شهادت را که نشأت گرفته از آن ماجراست مقابل استکبار و ظلم جهانی بایستیم.

اصحاب کریمی با اشاره به خانواده ی معظم شهیدان سعیدنژاد و کربلایی پور بیان داشت: امروز خانواده این دو شهید بزرگوار باید افتخار کنند که فرزندانشان مقابل ظلم و تمام کفر ایستاده‌اند.

وی افزود: در همین قضایای اخیر دیدید این باغ شهادت برای فرزندان ما باز است، ما هر جا که احساس کنیم، قرآن، دین، اسلام و اعتقادات و ارزش‌هایمان به خطر افتاده است با عوامل آن مقابله می‌کنیم، حالا میدان مقاومت می‌خواهد سوریه و حلب باشد، یا عراق و شلمچه و کربلای پنج یا فکه و طلاییه، هر جا که باشد ما آماده ایستاده‌ایم.

کریمی ادامه داد: یک روز میدان مقاومت کوچه ‌پس‌ کوچه‌های تهران خاکریز می‌شود و شهرک اکباتان محفل شهادت آرمان عزیز. ما با کسانی مقابله می‌کنیم که با ارزش‌هایمان مقابله می‌کنند و برای ما دشمن خارجی و داخلی فرقی ندارد چرا که همه آن‌ها سر در یک کاسه دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ با خطاب قراردادن دشمنان گفت: دشمنان ما بدانند ما در سوریه و عراق تمام توان رزمی خود را نگذاشته‌ایم و آن‌چه دنیا دید یک ‌سر سوزن از توان نظامی ملت ایران بود و اگر تمام توانمان را به میدان می‌آوردیم با اشاره رهبر عزیزمان تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کردیم.

وی در ادامه گفت: به قول حاج قاسم سلیمانی عزیز که فرمودند، برای شما نیازی نیست همه بیایند تنها منِ قاسم سلیمانی و سپاه قدس برایتان کفایت می‌کند.

کریمی افزود: و امروز ما به رژیم صهیونیستی می‌گوییم برای نابودی تو نیازی نیست کل سپاه پاسداران و بسیج و ارتش وارد میدان شوند، تعداد محدودی ازفرزندان ما ورود پیدا کنند شما و آن‌چه دارید را با خاک یکسان می‌کنیم و باز می‌گویم، چشمان این ملت به لب‌های رهبر عزیزمان دوخته شده‌است و الله اگر آقایمان اذن دهد از شما هیچ آثاری باقی نخواهد ماند و امروز اگر زنده هستید و نفس می‌کشید به برکت وجود رهبرمان است که کاری ب کار شما ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران در پایان بیان داشت: ما یک وجه اشتراک در مسیر انقلاب داشتیم و یک نقطه و روزنه ی امید که همیشه موفقیت و پیروزیمان به آن بستگی داشت و آن چیزی که من در کنار تعداد زیادی از رزمندگان عزیز در طول دفاع مقدس بودم مشاهده کردم تنها چیزی که ما را به پیروزی رساند عشق به اهل‌بیت ع و حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام بود و این دو شهید ما با این اندیشه و نگاه راهی دفاع از حرم اهل‌بیت علیه السلام شدند و این رمز پیروزی ما تا انقلاب ظهور حضرت صاحب الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه می‌باشد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: