یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ مهر ۱۳۹۴
2322

عیادت از پدر شهید علیرضا شهبازی در بیمارستان ساسان

رییس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران به همراه جمعی از خادمین شهدا با حضور در بیمارستان ساسان تهران از پدر شهید تفحص علیرضا شهبازی عیادت نمودند. به گزارش یاشهید ، مصطفی شهبازی پدر بزرگوار شهید تفحص علیرضا شهبازی به علت کسالت از روز دوشنبه مورخه 13 مهرماه در بیمارستان ساسان تهران بستری و مورد درمان قرار گرفت. […]

رییس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران به همراه جمعی از خادمین شهدا با حضور در بیمارستان ساسان تهران از پدر شهید تفحص علیرضا شهبازی عیادت نمودند.

به گزارش یاشهید ، مصطفی شهبازی پدر بزرگوار شهید تفحص علیرضا شهبازی به علت کسالت از روز دوشنبه مورخه 13 مهرماه در بیمارستان ساسان تهران بستری و مورد درمان قرار گرفت.

این گزارش حاکیست : حال عمومی این پدر شهید مطلوب و در وضعیت مساعدی قرار دارد که امید می رود با پیگیری های لازم  کادر درمانی این بیمارستان روند درمانی این پدر شهید هر چه زودتر صورت پذیرد.

شهید علیرضا شهبازی متولد 1355 در محله نازی آباد تهران به دنیا آمد . شهید شهبازی که بیشتر در مناسبت ها پا به مسجد گذاشته بود حالا پایگاه فعالیتهای خود را آنجا قرار داده بود و هیئت های اهل بیت (ع) ماوای تثبیت قدمهایش بود.با به پایان رسیدن دوره راهنمایی برای اخذ مدرک دیپلم وارد آموزشگاه درجه داری قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران شد. رضا با توجه به جثه درشت و قوی اش با عضویت در مجموعه ورزشی هویزه در رشته آمادگی جسمانی به تمرین پرداخت و با ورود به رشته”جودو” در سال 1377 با شرکت در پنجمین جشنواره فرهنگی، نمایشی، رزمی،لوح تقدیر دریافت کرد. او در سال 1378 دانشجوی دانشکده علوم و فنون پیاده شد ولی همچنان تمرینات ورزشی را ادامه می داد و در سال 1379 و 1380 به ترتیب موفق به دریافت کمربندهای 6و8 شد. او در تمام این سال ها فرزند انقلاب و جنگ بود و یاد شهدا و امام (ره) پیوسته حرف اول کتاب آرزوهایش بود. همیشه از مادر می خواست تا بعد از نماز برای شهادتش دعا کند.  او در سال 1380 برای پیدا کردن پیکرهای مطهر شهدا وارد گروه تفحص شد، سرانجام در 26 آذر 1380 در قتلگاه فکه به شهدا پیوست و در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت .

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: