یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ مهر ۱۳۹۴
1545

یادگاری مقام معظم رهبری پای هدیه سه‌سال پیش سیدحسن نصرالله به دختر شهید همدانی

not found

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک‌شنبه‌شب به منزل سردار شهید حاج حسین همدانی رفتند و در پایان دیدار، در ابتدای یک جلد کلام‌الله مجید و در کنار دستخط سیدحسن نصرالله به یادگار این‌گونه نوشتند: «رحمت و فضل الهی بر شما و بر سید عزیز نصرالله و بر شهید همدانی. سیدعلی خامنه‌ای، محرم ۱۴۳۷». به گزارش یاشهید ، حضرت […]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک‌شنبه‌شب به منزل سردار شهید حاج حسین همدانی رفتند و در پایان دیدار، در ابتدای یک جلد کلام‌الله مجید و در کنار دستخط سیدحسن نصرالله به یادگار این‌گونه نوشتند: «رحمت و فضل الهی بر شما و بر سید عزیز نصرالله و بر شهید همدانی. سیدعلی خامنه‌ای، محرم ۱۴۳۷».

به گزارش یاشهید ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک‌شنبه‌شب به منزل سردار شهید حاج حسین همدانی رفتند و در پایان دیدار، در ابتدای یک جلد کلام‌الله مجید و در کنار دستخط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله به یادگار این‌گونه نوشتند:

«رحمت و فضل الهی بر شما و بر سید عزیز نصرالله و بر شهید همدانی. سیدعلی خامنه‌ای، محرم ۱۴۳۷».

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصر‌الله دبیرکل حزب‌الله لبنان سه سال پیش خطاب به فرزند شهید همدانی در ابتدای همین قرآن نوشته بود: «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم. الاخت العزیزة سارا همدانی مع دعائیِ لکِ بالتوفیق لکل خیر و سعادة و عافیة فی الدین و الدنیا و الاخرة. نصرالله. صفر ۱۴۳۴ ه‌ق»

87920_orig 87931_orig 87919_orig

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: