یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ شهریور ۱۳۹۶
1391

ویژه برنامه زادروز سردار شهید مدافع حرم سیدحمیدطباطبایی مهر برگزار می گردد

مراسم میلاد سومین شهید مدافع حرم سردار شهید سیدحمیدطباطبایی مهر در سالن شهید آوینی خانه شهید برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، مراسم سالروز میلاد سومین شهید مدافع حرم سردار سیدحمید طباطبایی مهر روز پنج شنبه 2 شهریورماه با حضورخانواده معظم این شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ساعت 16 در سالن نمایش فیلم شهید آوینی برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست : درپایان این مراسم مزار مطهر این شهید گرانقدر توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران خواهد شد.

«سید حمید طباطبایی مهر» در سال 1362 به دلیل علاقه‌ای که به تربیت و آموزش جوانان برومند داشت، دوره مربیگری را در پادگان امام حسین(ع) سپری کرد و سپس عازم مناطق عملیاتی کردستان و غرب شد. بروز رشادت‌ها و ابراز لیاقت و شایستگی همراه با مردم‌داری مثال زدنی، توسط سیّد، باعث شد تا مسئولیت‌های متعددی در نقاط مختلف غرب به وی واگذار شود. طباطبایی مهر تا تا پایان جنگ در این منطقه حضور داشت.
بارها در سال‌ها و ماه‌های نزدیک به اسفندماه 1391 از دوستان و همرزمان خود برای رسیدن به شهادت التماس دعا گفته و شاید مجوز عروج خود را در سفر به خانه خدا از معبودش گرفته بود. وی در چهارم اسفند ماه سال 1391 توانست به عنوان شهید مدافع حرم خود را به جاودانگی برساند و در راه دفاع از حرم آل الله در سوریه بال در بال ملائک بگشاید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: