یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ مرداد ۱۳۹۳
687

تجدید میثاق مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با امام راحل(ره)

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از کارکنان بنیاد، سازمان ها و شرکت های تابعه، صبح امروز 28 مرداد 93 با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آرمان های او تجدید میثاق کردند. به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام و المسلمین سید […]

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از کارکنان بنیاد، سازمان ها و شرکت های تابعه، صبح امروز 28 مرداد 93 با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آرمان های او تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از کارکنان بنیاد، سازمان ها و شرکت های تابعه،  صبح امروز  28 مرداد 93 با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آرمان های او تجدید میثاق کردند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت رییس مذهب جعفری، امام جعفر صادق(ع) و تسلیت این روز به محضر نماینده راستین اهل بیت و امام زمان(عج)، گفت: آغاز کار دولت های جمهوری اسلامی همواره با عرض ادب خدمت صاحب و موسس انقلاب اسلامی ایران و با تعهد و عمل به تدابیر بلند وی آغاز می شود.

وی افزود: جمعی که امروز برای تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی(ره) به این جا آمده اند، خادمان بهترین انسان های تاریخ اند که خود جانباز، رزمنده و خادم هم سنگران و هم رزمان خود در نهاد مقدسی هستند که به امر بزرگمرد انقلاب اسلامی ایران تاسیس شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی با بیان اینکه  امروز این توفیق نصیب ما شده است تا برای تجدید عهد به محضر مبارک امام خمینی(ره) مشرف شویم با خطاب قرار دادن امام خمینی(ره)، گفت: اماما و رهبرا؛ ما همان بازماندگان هفده شهریور ها، بدر ها، رمضان ها، بیت المقدس ها و فتح المبین ها هستیم، همان هایی که از جنوبی ترین تا غربی ترین نقطه ایران زمین و برای مصاف با کفر به جبهه های نبرد آمده بودند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد افزود: ملت ایران نهال مقدس انقلابی را نگهداری می کنند که 10 سال و 4 ماه و 1 روز با رهبری خودت و از آن سال به بعد تحت زعامت شاگرد خلف تو به پیش می رود، ما شاگردان و سربازان پاسدار این انقلاب در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادتی که مد نظر تو و رهبر معظم انقلاب بود، همواره راهت را ادامه خواهیم داد.

 وی با اشاره به راه پرتلاطم پیش از سال های 40 و 42 که امام راحل آن را غریبانه ولی با دستی پر از اخلاص، با عنایت خدا و همت مردم قدر شناس و با شعور ایران اسلامی طی کرد، افزود: ما راهی را که امام راحل با اتکا به خدا برای پیروزی این انقلاب طی کرده است ادامه می دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی گفت: این انقلاب با گذشت 35 سال از پیروزی اش با سرلوحه قرار دادن هدایت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب راهش را در مسیر اصلی خود و برای رسیدن به مقصد و مقصود ادامه می دهد و ما نیز خدا را شاکر هستیم که این توفیق ادامه راه با هوشیاری را نصیب ما کرده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: در دنیایی که مسلمین آن به دست مسلمین کشته می شوند و افراد مزدور و ناآگاهی که آلت دست استکبار قرار گرفته اند به نام اسلام سخن از قتل مسلمان و شیعه می زنند، ما باید اتحاد، همدلی و یگانگی خود را با عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب و اهتمام در ادامه راه امام راحل ادامه داده و توطئه های دشمنان را نابود کنیم.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: