یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ شهریور ۱۳۹۳
2245

مراسم شکرگزاری جانبازان دفاع مقدس برای سلامتی مقام معظم رهبری

مدنی، جانباز قطع نخاع دفاع مقدس از برگزاری مراسم شکرگزاری برای سلامتی مقام معظم رهبری خبر داد که این مراسم به همت جانبازان دفاع مقدس و به صورتی خودجوش در حسینیه فاطمة‌الزهرا(س) برگزار می‌شود. به گزارش یا شهید ، سیدمحمد مدنی، جانباز قطع نخاع دفاع مقدس ،از برگزاری مراسم شکرگزاری برای سلامتی مقام معظم رهبری به […]

مدنی، جانباز قطع نخاع دفاع مقدس از برگزاری مراسم شکرگزاری برای سلامتی مقام معظم رهبری خبر داد که این مراسم به همت جانبازان دفاع مقدس و به صورتی خودجوش در حسینیه فاطمة‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش یا شهید ، سیدمحمد مدنی، جانباز قطع نخاع دفاع مقدس ،از برگزاری مراسم شکرگزاری برای سلامتی مقام معظم رهبری به همت جانبازان هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: این مراسم شکرگزاری که به همت جانبازان دفاع مقدس و به صورت خودجوش برقرار خواهد شد، سه‌شنبه 25 شهریورماه از ساعت 11 الی 12:30 دقیقه برگزار می‌شود. جانباز دکتر اعلی تورانی و چند تن از جانبازان دیگر دفاع مقدس در این مراسم شکرگزاری سخنرانی خواهند کرد.

مدنی ادامه داد: علاوه بر برنامه سخنرانی؛ به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب در این مراسم قرآن و حدیث کساء به صورت جمعی توسط جانبازان قرائت می‌شود.

این جانباز قطع نخاع دفاع مقدس در پایان سخنانش افزود: این مراسم در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان حضرت ولیعصر برگزار می‌شود و حضور برای عموم مردم آزاد است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: