یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ آذر ۱۳۹۳
2037

قرائت دعای ندبه در مهدیه شهدای بهشت زهرا (س)

همزمان با هفته بسیج دعای ندبه با حضور خانواده معظم شهدا و عاشقان راه ایثار و شهادت در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد. به گزارش یاشهید ،  همزمان با هفته بسیج دعای ندبه با حضور خانواده معظم شهدا و عاشقان راه ایثار و شهادت در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد. عاشقان آل‌الله همزمان […]

همزمان با هفته بسیج دعای ندبه با حضور خانواده معظم شهدا و عاشقان راه ایثار و شهادت در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،  همزمان با هفته بسیج دعای ندبه با حضور خانواده معظم شهدا و عاشقان راه ایثار و شهادت در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

عاشقان آل‌الله همزمان با هفته بسیج در جوار شهدای والامقام انقلاب اسلامی و در چند صد متری مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دعای روحبخش ندبه را قرائت کرده و دست به دعا برداشتند و برای ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم و سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به دعا برداشتند.

مردم مومن و ولایی ایران اسلامی با حضور در این مراسم ضمن دعا و مناجات پرداخته و پس از آن به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، امت حزب‌الله، مومن و ولایی و دریادلان بسیجی شکوه خاصی به این محفل معنوی و روحانی بخشیده بود.

بنا بر این گزارش ، حجت‌الاسلام والمسلمین تاج دعای ندبه امروز مهدیه شهدای بهشت زهرا سلام‌الله را قرائت کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: