یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ بهمن ۱۳۹۳
887

جانباز نیروی زمینی ارتش به خیل شهدا پیوست

سرباز شهید مرتضی معماری از جانبازان لشکر 58 ذوالفقار ولایت نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با اهدا اعضای بدن خود به پنج بیمار حیاتی دوباره بخشید و به خیل یاران شهیدش پیوست. به گزارش یاشهید، سرباز شهید مرتضی معماری از رزمندگان لشکر 58 تکاور ذوالفقار که در سال 1360 درعملیات آزاد سازی بستان از […]

سرباز شهید مرتضی معماری از جانبازان لشکر 58 ذوالفقار ولایت نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با اهدا اعضای بدن خود به پنج بیمار حیاتی دوباره بخشید و به خیل یاران شهیدش پیوست.

به گزارش یاشهید، سرباز شهید مرتضی معماری از رزمندگان لشکر 58 تکاور ذوالفقار که در سال 1360 درعملیات آزاد سازی بستان از ناحیه سر به افتخار جانبازی نائل شد. 

این جانباز 70 درصد نیروی زمنیی ارتش علاوه بر وجود ترکش‌های بجا مانده در اعضای بدنش از ناحیه دو چشم نیز نابینا بود.

وی در 8 سال دفاع مقدس به کشور و مردمش خدمتی صادقانه کرد و طبق وصیتش در هنگام شهادت اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

پیکر پاک و مطهر این جانباز شهید پس از تشییع توسط همرزمانش در تیپ 158 شهید سرلشکر کشاورزیان شاهرود در گلزار شهدای سمنان به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام غلامی رییس عقیدتی سیاسی تیپ 158 ذوالفقار گفت: جانباز شهید مرتضی معماری که از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و از گنجینه‌های باارزش تیپ 158 بود. او یک انسان وارسته و مومن و معتقد بود. وی علاوه بر رشادت و جانبازی در راه اسلام  و کشور، با اهدا اعضای بدن خود به  پنج بیمار حیاتی دوباره بخشید و با این حرکت، ایثار و گذشت و فداکاری خود را کامل کرده و در یادها ماندگار شد. 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: