یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۵ اسفند ۱۳۹۳
1542

پانزدهمین سالگرد شهادت سردارابوالفتحی در بهشت زهرا (س) برگزار شد

پانزدهمین سالگرد شهادت سردار پاسدار یوسف رضا ابوالفتحی فرمانده اسبق نیروی انتظامی تهران با حضور همرزمان این شهید در قطعه 29 گلزار شهدای تهران برگزار شد. به گزارش یاشهید ،  این مراسم با قرائت زیارت عاشورا بر سر مزار این شهید سرافراز در قطعه 29 گلزار شهدای تهران با حضور چشمگیر خانواده معظم شهدا، ایثارگران […]

پانزدهمین سالگرد شهادت سردار پاسدار یوسف رضا ابوالفتحی فرمانده اسبق نیروی انتظامی تهران با حضور همرزمان این شهید در قطعه 29 گلزار شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،  این مراسم با قرائت زیارت عاشورا بر سر مزار این شهید سرافراز در قطعه 29 گلزار شهدای تهران با حضور چشمگیر خانواده معظم شهدا، ایثارگران و همرزمان شهیدش برگزار شد.

این گزارش حاکیست : خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پس از پایان مراسم با غبارروبی و نثارگل با آرمانهای والای شهدا تجدید میثاق کردند.

سردار ابوالفتحی به سمت مسوولیت عملیات کمیته انقلاب اسلامی در کل کشور منصوب شد، وی درطول حضورش در کمیته مسوولیت های مختلفی ازجمله فرماندهی یگان حفاظت از شخصیت ها و اماکن مهم (1363)، فرماندهی یگان دریایی، مسوول فرماندهی قرارگاه محمد رسول الله (ص) در زمان مبارزه با اشرار و قاچاقچیان شرق کشور(1367) ، فرمانده نیروی انتظامی سمنان، فرمانده نیروی انتظامی فارس، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ را در کارنامه پر افتخار خود داشت.

سردار شهید ابوالفتحی در زمان خدمت در استان فارس توسط قاچاقچیان مواد مخدر از ناحیه پا مجروح و مدت 4 ماه در بیمارستان بستری و پس از 3 عمل جراحی بهبود یافت.

همچنین این سردار بزرگ اسلام پس از سالها جهاد و مبارزه در تاریخ یازده اسفند ماه سال 78 در شب ازدواج فرزندش بر اثر سقوط بالگرد در دریاچه مهارلو در حین انجام ماموریت به بلندای آسمان پرواز و به خیل شهدا پیوست.

 

 

 

 

 

1 2 3 5 6

 

 

 

 

 

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: