یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ تیر ۱۳۹۶
1270

مراسم چهلمین روز شهادت سردار نصیری برگزار می‌شود

مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم سردار شعبان نصیری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید , مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج شعبان نصیری با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری, خانواده معظم شهدا, جانبازان, ایثارگران و عموم مردم برگزار می‌شود.

این مراسم دوشنبه 19 تیرماه 96 از ساعت 18 الی 20 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه برگزار خواهد شد.

برپایه این گزارش,  سردار شعبان نصیری یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در عراق بود که در روز جمعه 5 خرداد ماه 96 مصادف با شب اول ماه مبارک رمضان در عملیات آزادسازی غرب موصل توسط تروریست‌ها تکفیری به شهادت رسید.

شهید نصیری از اهالی شهرستان کرج در استان البرز پس از نزدیک به 38 سال مجاهدت و جهاد در میادین جبهه‌ای جنگ تحمیلی و عرصه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در عراق سرانجام به یاران شهیدش پیوست. او از جانبازان 8 سال دفاع مقدس هم بود و به‌تازگی  نیز در دفاع از حرم اهل بیت(ع) دچار مجروحیت شده بود که پس از اندکی مداوا مجددا وارد عراق شد در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق به شهادت رسید. از وی دو فرزند پسر و یک دختر به یادگار مانده است. شهید نصیری در دوران دفاع مقدس سمت هایی همچون جانشین فرمانده گردان امام سجاد (ع) و جانشین فرمانده گردان حضرت علی اکبر(ع) لشکر 10 سیدالشهدا(ع) را برعهده داشت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: