یـا شـهـیـد
۱۰ اسفند ۱۳۹۶
1340

سومین یادواره سرداران و 110 شهید تدارکات سپاه در بهشت زهرا(س) برگزار شد

سومین یادواره سرداران و110 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران امروز پنج شنبه 10 اسفمدماه با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، رییس کمیته فنی قرارگاه ثارالله در این مراسم با بیان اینکه نبرد در جبهه جنگ از سه محور مهم خط مقدم، پشتیبانی و تدارکات تشکیل شده است، گفت: یکی از مهمترین بخش های نبرد تامین امکانات و نیازمندی های رزمندگان است که در این میان رزمندگاه بخش تدارکات باید مدت ها قبل زمینه و امکانات صحنه نبرد را برای سایر رزمندگان آماده می کردند.
سردارعلی خلیلی افزود: بیشترین توان و انرژی را به لحاظ آماده سازی رزمندگان پشتیبانی و تدارکات انجام می دانند تا سایر رزمندگان بدون دغدغه به نبرد با دشمن بعثی بپردازند.
وی افزود: تامین نیازمندی ها و امکانات صحنه نبرد یکی از پیچیده ترین و مهمترین بخش های هر جنگی است که در این زمینه نباید از ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان این بخش غافل شد.
وی در ادامه با بیان اینکه داشته های کشور حاصل حماسه، شهامت و رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدفعان حرم است ،عنوان داشت: دشمنان ملت ایران امروز به اعتراف خودشان از مقابله نظامی با ایران کاملا عاجز هستند و تنها راهی را که اتخاذ کرده اند تهاجم فرهنگی، ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی در داخل کشور است.
سردار خلیلی با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوی رزمندگان سایر کشورهای منطقه مانند یمن، عراق و لبنان هستند، گفت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب از همین عظمت و شکوه ایران اسلامی هراس دارند و برای اینکه نظام اسلامی را به بهانه های مختلف در صحنه های بین الملی تضعیف کنند از هیچ کاری فروگذاری نمی کنند.
سومین یادواره سرداران و 110 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران امروزپنج شنبه 10 اسفندماه با حضور سردار نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار خلیلی رییس کمیته فنی قرارگاه ثارالله، نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و جمعی از بسیجیان و 110 خانواده معظم شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.
همچنین در این مراسم از تمبر سرداران و 110 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) رونمایی شد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه تدارکات و پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس برگزار شده بود تا زحمات و تلاش های شهدا و رزمندگان این بخش دفاع مقدس نیز به تصویر کشیده شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: