یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ بهمن ۱۳۹۷
1945

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 2 تهران در قالب طرح سپاس

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 2 تهران در قالب طرح سپاس ویژه هفتگی با مشارکت مدیران ستاد بنیاد استان صورت گرفت.

به گزارش یاشهید ،در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرهفته یک منطقه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس ویژه هفتگی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ و مشارکت مدیران ستاد بنیاد استان صورت می گیرد. این گزارش حاکیست : علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران همراه با آقای انصاری و خانم مرادی از نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2  تهران با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار نمودند.

این گزارش حاکیست : علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان افزود :خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و  دیدار با شما عزیزان باعث دلگرمی و حرکت آفرین است و انگیزه ما را برای خدمت بهتر به ایثارگران افزایش می دهد.

در ادامه با خانواده معظم جانباز متوفی محمود میرطالبی مهرآبادی ، همسر شهید احمد نادی ،جانباز 50 درصد و آزاده سرافراز جهان بخش سلطانعلی و پدر شهید مجید محسنی دیدار نمودند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: