یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ اسفند ۱۳۹۷
1000

مادران شهدا با امام راحل (ره) تجدید میثاق نمودند

صبح امروز 22 اسفندماه و در سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمعی از مادران شهدا با امام راحل(ره) تجدید میثاق نمودند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز 22 اسفندماه و در سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمعی از مادران شهدا با امام راحل(ره) تجدید میثاق نمودند.

این گزارش حاکیست : مهندس نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همراه با 150 تن از مادران شهدا با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با امام راحل(ره) تجدید میثاق نمودند.

در این مراسم مهندس نادر نصیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و نیز با تبریک به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان نمود : شهدا با رفتن خویش رسالتی عظیم از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است و بزرگترین بخش آن احیای یاد و نام شهیدان در جامعه به عنوان تجسم عینی شهادت می باشد و رمز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان و بقای اسلام و نظام اسلامی نیز در گرو زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا و گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: