یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ خرداد ۱۳۹۹
570

مادر شهیدان رحیمی دار فانی را وداع گفت

سکینه کردی، مادر شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش یاشهید ، سکینه کردی، مادر شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی، از شهدای هشت سال دفاع مقدس روز گذشته، یکشنبه 18 خرداد ماه 1399 بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. او بعد از گذشت سه روز که به علت وخامت وضعیت جسمی در حالت کما به سر می‌برد، در بیمارستان شاهرود درگذشت.

رهبر معظم انقلاب نیز مراتب تسلیت خود را به مناسبت رحلت مادر شهیدان رحیمی به عموم داغدیدگان به ویژه خاندان معظم شهیدان ابلاغ و مقداری از تربت خاص امام حسین(ع) که نزدشان بود، برای تدفین این بانوی فداکار اهدا فرمودند.

پیکر این مادر شهید صبح امروز، دوشنبه 19 خرداد ماه 1399 از مسجد شهید بهشتی واقع در خیابان نبرد، نبش خیابان قیام در ساعت 8:30 تشییع شد. همچنین مراسم تشییع دیگری در ساعت 9:30 از مقابل مسجد امام عصر(عج) واقع در نازی‌آباد، هزار دستگاه، خیابان شهید برادران رحیمی برگزار شد. بعد از انجام مراسم تشییع پیکر سکینه کردی در قطعه 56 بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم ختم مرحوم سکینه کردی در روز پنجشنبه، 22 خرداد ماه 1399 از ساعت 17 الی 19 در مسجد شهید بهشتی و مراسم شب هفتم در روز شنبه، 24 خرداد ماه 1399 از ساعت 17 الی 18:30 در قطعه 56 بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

شهید غلامعلی رحیمی چهارم اسفند ماه سال 1359 به شهادت رسید. برادر او شهید محمدرضا رحیمی نیز در سال 1362 به فیض شهادت نائل شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: