یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ خرداد ۱۳۹۶
783

نخستین شهید وزارت اطلاعات در درگیری با تروریست‌ها از گیلان+تصویر

شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان(عج) اهل استان گیلان امروز در درگیری مسلحانه با یک گروه تروریستی در چابهار استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان(عج) اهل استان گیلان امروز در درگیری مسلحانه با یک گروه تروریستی در چابهار استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

به گزارش یاشهید  شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان(عج) اهل شهرستان رودسر استان گیلان امروز در درگیری مسلحانه با تروریستها در چابهار استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

فرماندار ویژه چابهار چهارشنبه‌شب در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار تسنیم در زاهدان، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) عصر امروز در یک عملیات مسلحانه در چابهار 5 نفر از اعضای یک گروه تروریستی را دستگیر کردند و 2 تروریست را به هلاکت رساندند.

ایوب درویشی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشراف اطلاعاتی که در منطقه دارند از محل اختفای اعضای یک گروهک تروریستی در چابهار مطلع شدند و بلافاصله منطقه اختفای تروریست‌ها را تحت محاصره قرار دادند.

وی گفت: در این عملیات که منجر به درگیری مسلحانه شد، نیروهای امنیتی ما با دلاورمردی و پس از یک درگیری چندساعته موفق شدند این گروهک تروریستی را منهدم کنند که به دستگیری 5 تروریست و هلاکت دو تن دیگر منجر شد.

درویشی با اشاره به اینکه پس از اتمام این عملیات جلیقه انفجاری، مواد منفجره، مقادیر قابل توجهی مهمات و تعدادی سلاح از تروریست‌ها کشف و ضبط شد، گفت: یکی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در جریان این درگیری به فیض شهادت نائل شد.

شهید حسن عشوری نخستین شهید وزارت اطلاعات در درگیری با تروریست‌ها است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: