یـا شـهـیـد
۱۶ تیر ۱۳۹۶
4605

جشن تولد شهید مسلم فراهانی در گلزار شهدا برگزار گردید

جشن تولد پنجاه و دو سالگی شهید مسلم فراهانی در گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، پنجاه و دومین سالگرد تولد شهید مسلم فراهانی صبح امروز 16 تیرماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی و بیان خاطرات توسط مادر این شهید گرانقدر و مداحی و روضه خوانی […]

جشن تولد پنجاه و دو سالگی شهید مسلم فراهانی در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، پنجاه و دومین سالگرد تولد شهید مسلم فراهانی صبح امروز 16 تیرماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی و بیان خاطرات توسط مادر این شهید گرانقدر و مداحی و روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : مادر شهید مسلم فراهانی بیان نمود : پس از شهادت فرزندم درسال 61، به وصیت خودش، همه ساله مراسم جشن تولد او را برگزار می‌کنیم.  در سال‌های نخست پس از شهادتش این مراسم در منزل ما برگزار می‌شد، اما در حال حاضر 20 سالی می‌شود که جشن تولد فرزند شهیدم را بر سر مزارش به پا می‌کنیم.

این مراسم هرسال به همت مرکز فرهنگی گلزارشهدا (خانه شهید) و خانواده معظم شهید برگزار می‌شود.

شهید مسلم فراهانی متولد 14 تیر 1344 است. او پنجم تیرماه 1361 در تپه شیاکوه، در حالی که آخرین لحظات عمر خود دعای «اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک» را زمزمه می‌کرد، به شهادت رسید. وی در قسمتی از وصیت‌اش نوشته است: «کسی که ضد ولایت فقیه است، در تشییع جنازه من شرکت نکند».

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: