یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ شهریور ۱۳۹۶
1330

جشن آسمانی شهید مدافع حرم سردار سیدحمید طباطبایی مهر برگزار گردید

جشن میلاد سومین شهید مدافع حرم سردار سیدحمید طباطبایی مهر با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم جشن میلاد سومین شهید مدافع حرم سردار سیدحمید طباطبایی مهر روز پنج شنبه 2 شهریورماه با سخنرانی و بیان خاطرات همرزمان شهید و نیز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن نمایش فیلم شهید آوینی خانه شهید گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : درپایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باحضور بر سر مزاراین شهید والامقام با نثارگل و قرائت فاتحه یاد و خاطره اش را گرامی داشتند.

«سید حمید طباطبایی مهر» در سال ۱۳۶۲ به دلیل علاقه‌ای که به تربیت و آموزش جوانان برومند داشت، دوره مربیگری را در پادگان امام حسین(ع) سپری کرد و سپس عازم مناطق عملیاتی کردستان و غرب شد. بروز رشادت‌ها و ابراز لیاقت و شایستگی همراه با مردم‌داری مثال زدنی، توسط سیّد، باعث شد تا مسئولیت‌های متعددی در نقاط مختلف غرب به وی واگذار شود. طباطبایی مهر تا تا پایان جنگ در این منطقه حضور داشت.
بارها در سال‌ها و ماه‌های نزدیک به اسفندماه ۱۳۹۱ از دوستان و همرزمان خود برای رسیدن به شهادت التماس دعا گفته و شاید مجوز عروج خود را در سفر به خانه خدا از معبودش گرفته بود. وی در چهارم اسفند ماه سال ۱۳۹۱ توانست به عنوان شهید مدافع حرم خود را به جاودانگی برساند و در راه دفاع از حرم آل الله در سوریه بال در بال ملائک بگشاید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: