یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ شهریور ۱۳۹۶
1150

ادای احترام استاندارد تهران به شهیدان رجایی و باهنر

صبح امروز مهندس حسین هاشمی استاندارد تهران و مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران تهران بزرگ دکتر حمیدعلی صمیمی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به همراه جمعی از مسئولین با شهیدان رجایی و باهنر تجدیدمیثاق نمودند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز و در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر مهندس حسین هاشمی استاندار تهران به همراه دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به همراه جمعی از مسئولین با حضور بر سر مزار شهیدان رجایی و باهنر در یادمان شهدای 72 تن قطعه 24 گلزار شهدای تهران و نثارگل همواره یاد وخاطره شان را گرامی داشتند.

این گزارش حاکیست : استاندار تهران، با اظهار اینکه  ساده زیستی، ولایتمدار ی و تلاش جهادی این شهیدان همواره در یاد و خاطره این ملت ثبت است گفت: مقام معظم رهبری در مورد این دو شهید بزرگوار فرمودند «شهیدان عزیزمان مرحوم آقای رجایی و مرحوم آقای باهنر، حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام(ره) بودند و دولت شهیدان رجایی و باهنر معیار و ملاک یک دولت انقلابی و جهادی است.

استاندار تهران تصریح کرد: با وجود اینکه عمر دولت شهید رجایی بسیار کوتاه بود اما روش ایشان به گونه‌ای بود که باید همواره الگوی تمام مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد واین دو شهید بهترین اسوه برای خادمان و مسئولانی هستند که بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند و برای مردم و رضا و خشنودی خداوند کار کنند.

همچنین در پایان این مراسم استاندار تهران و همراهان ایشان با حضور بر سر مزار شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم یادوخاطره شان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: