یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ شهریور ۱۳۹۸
890

تجدید میثاق امام جمعه و استاندار قزوین با معمار کبیر انقلاب

استاندار قزوین به همراه امام جمعه قزوین و مسئولان استان صبح امروز در مرقد امام خمینی«ره» حضور یافت و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید ،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین همراه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به مناسبت هفته دولت در مرقد امام خمینی «ره» حضور یافته و به همراه مسئولان استان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای امام راحل(ره) ادای احترام کرد.

این گزارش حاکیست : امام جمعه شهر قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و نیز تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت بیان نمود : شهیدان رجایی و باهنر در مدتی کوتاه ماندگارترین خاطرات را برای ملت ایران باقی گذاشتند و به الگویی برای همه نسل‌ها تبدیل شدند. شهید رجایی علی رغم زندگی در شرایط سخت به مقام ریاست جمهوری رسید و شهید باهنر نیز ضمن خواندن دروس حوزوی مدرک دکتری الهیات را گرفت. منافقین این عزیزان را از ما گرفتند و بعد نیز از کشور خارج شدند و با دشمنان ایران هم‌صدایی کردند، اما به برکت خون این شهیدان و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی تا امروز پا برجا ماند و نام و راه این شهیدان نیز همواره برای ما زنده و جاوید است.

حجت الاسلام عابدینی در ادامه افزود : نقش دولتمردان در جمهوری اسلامی باید حفظ راه این شهدای والامقام باشد و نگذارند دشمن در هیچ شرایطی به کشورمان تعرض کند.

در ادامه استاندار قزوین به همراه مدیران استان قزوین با حضور بر سر مزار شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهید بهشتی در یادمان شهدای هفتم تیر و نیز مزار شهید چمران ، جانباز شهید آزاده حسین لشگری و شهدای شاخص و همچنین مزار پدر و مادران سه شهید به بالا با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: