یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ بهمن ۱۳۹۸
1670

آیین گرامیداشت شهیدان پورزند در بهشت زهرا (س) برگزار شد

آیین بزرگداشت سالروز شهادت برادران پورزند در قطعه 29 بهشت زهرا (س) با حضور مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و اقشار مختلف مردم در کنار مزار این شهدا برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، آیین گرامیداشت شهیدان «ایرج، سیروس و شاهین پورزند» ملقب به شهدای پهلوان در سی و سومین سالگرد شهادتشان در قطعه 29 و در جوار مزار این شهیدان با حضور خانواده شهیدان، جمعی از مسئولان ، هنرمندان و ورزشکاران برگزار ‌شد.
این گزارش حاکیست : این مراسم با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و با سخنرانی حاج محمدرضا طالقانی یکی از پیشکسوتان ورزش کشتی و رییس پیشین فدراسیون کشتی ایران برگزار شد.
لازم به ذکر می باشد این مراسم به همت خانواده شهید و با مشارکت اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سازمان بهشت زهرا(س) برگزار ‌شد.
شرکت کنندگان در پایان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه بر مزار شهیدان پورزند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این پهلوانان ، بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
شهیدان «ایرج، سیروس و شاهین پورزند» در بمباران هوایی ارتش بعثی عراق در 24 بهمن ماه سال 1365 به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرمیده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: