یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ اسفند ۱۳۹۸
856

مادر شهیدان آقاجانلو دار فانی را وداع گفت

مادر شهیدان امیر و حبیب و مجید آقاجانلو دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

به گزارش یاشهید ، مادر شهیدان امیر و حبیب و مجید آقاجانلو دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافت. «حسنیه جزء دانش»، مادر سه شهید دفاع مقدس بود که صبح امروز سه‌شنبه ششم اسفند ماه 1398 دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان آقاجانلو فردا؛ چهارشنبه، هفتم اسفندماه 1398 از ساعت 9 صبح در مسجد المهدی واقع در خیابان برادران شهید آقاجانلو آغاز می‌شود. مراسم قرائت زیارت عاشورا بر پیکر مادر شهید پیش از آغاز مراسم تشییع در خانه شهید منطقه 15 برگزار می‌شود. بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر او برای مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا منتقل شده است و در قطعه 56 در جوار مزار پدر شهیدان آقاجانلو به خاک سپرده می‌شود.

شهیدان امیر، مجید و حبیب آقاجانلو در سنین دانش‌آموزی به ترتیب در سال‌های 1363، 1364و 1365 به فیض رفیع شهادت نائل آمدند. شهید حبیب آقاجانلو در سن 16 سالگی در عملیات کربلای 4 و آزادسازی شهر مهران، شهید مجید آقاجانلو در سن 17 سالگی در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو و شهید امیر آقاجانلو در سن 18 سالگی در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پدر بزرگوار این شهیدان نیز در سال 1378 به رحمت ایزدی پیوست.

مادر شهیدان آقاجانلو می‌گفت: برای هیچ‌یک از پسرانم گریه نکردم که هیچ در تشییع پیکر مطهر آخرین پسرم هم فریاد زدم” صدام بدان خدا به من 6 پسر داده 3 پسر دیگر دارم همه آنها راهم فدای امام می‌کنم”

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: