یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ آبان ۱۳۹۴
1936

مراسم چهلم مرحوم جهان آرا جمعه برگزار می شود

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سید هدایت الله جهان آرا پدر شهیدان جهان آرا روز جمعه برگزار می شود. به گزارش یاشهید خانواده مرحوم جهان آرا طی اطلاعیه ای از ابراز همدردی مردم و مسئولان تقدیر کردند که متن این اطلاعیه به این شرح است: ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و شهادت […]

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سید هدایت الله جهان آرا پدر شهیدان جهان آرا روز جمعه برگزار می شود.

به گزارش یاشهید خانواده مرحوم جهان آرا طی اطلاعیه ای از ابراز همدردی مردم و مسئولان تقدیر کردند که متن این اطلاعیه به این شرح است:

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله ‌الحسین‌(ع) و یاران وفادارشان، بر خود وظیفه می‌دانیم مراتب سپاس و قدرشناسی از کلیه سروران گرامی که در غم درگذشت پدر عزیزمان همدردی خود را در مراسم خاکسپاری، ترحیم و یادبود آن مرحوم با ارسال تاج گل و پیام تسلیت، نصب پارچه‌نوشته و … بیان کرده و ما را در تحمل رنج فقدان پدری مهربان و خادم‌الحسین (ع) حاج سید هدایت جهان‌آرا، پدر شهیدان و جانبازان جهان‌آرا، یاری نمودند، ابراز داریم.

با سپاس ویژه از: مقام معظم رهبری، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست محترم جمهوری و هیئت وزیران، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم، بیت امام خمینی (ره) و یادگار گرامی ایشان، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار محترم تهران و شهرداری‌های وابسته، کلیه مقامات لشکری و کشوری، مدیران و مقامات استانی و محلی استان‌های تهران و خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند، هنرمندان و مردم شریف و شهیدپرور ایران عزیز.

در پایان برای شما سروران و مردم عزیز آرزوی نیکبختی و پاداش بزرگ الهی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.

بدین وسیله اعلام می‌داریم که مراسم چهلم آن عزیز سفرکرده روز جمعه 8 آبان ماه در سالن ندبه بهشت‌ زهرا‌، ساعت 7  صبح برگزار می‌گردد. حضور سروران گرامی موجب تسلی دل بازماندگان و شادی روح پدر عزیزمان خواهد شد.

خانواده ابوشهیدان حاج سید هدایت جهان‌آرا

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: