یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ آبان ۱۳۹۴
1870

جانباز شهید سید محمد موسوی مهمان برادرش شد

not found

پیکر مطهر جانباز شهید و برادر شهید سیدمحمد موسوی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمانش در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد. به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر جانباز شهید پاسدار سید محمد موسوی و برادر شهید سید جواد موسوی با حضور جمع کثیری از خانواده […]

پیکر مطهر جانباز شهید و برادر شهید سیدمحمد موسوی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمانش در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر جانباز شهید پاسدار سید محمد موسوی و برادر شهید سید جواد موسوی با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، امور ایثارگران نیروی انتظامی و نیز جمعی از همرزمان این جانباز شهید طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار برادر شهیدش آرام گرفت.

این گزارش حاکیست : مراسم ختمی فردا جمعه از ساعت 13/30 الی 15 در مسجد جامع خیابان سمنگان برگزار می گردد.

جانباز شهید سید محمد موسوی در سال 1359 و در عملیات حصر آبادان بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع جانبازی نائل آمد . برادر شهیدش سید جواد موسوی نیز در 19 آذرماه 1359 در همان عملیات حصر آبادان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزار مطهرش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران می باشد.

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: