یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ آبان ۱۳۹۴
1630

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده سردار شهید همدانی

not found

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در منزل سردار شهید حسین همدانی حضور یافت. به گزارش یاشهید ، حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شب گذشته 18 آبان‌ماه در منزل سردار شهید حسین همدانی حضور یافت. حمیدعلی صمیمی با حضور در منزل این سردار شهید ضمن همدردی با […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در منزل سردار شهید حسین همدانی حضور یافت.

به گزارش یاشهید ، حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شب گذشته 18 آبان‌ماه در منزل سردار شهید حسین همدانی حضور یافت.

حمیدعلی صمیمی با حضور در منزل این سردار شهید ضمن همدردی با خانواده معظم این شهید شهادت سردار حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفت.

وی تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا را برای جامعه و اقشار مختلف مردمی ضروری خواند و تصریح کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه‌ای همگانی است که باید اقشار مختلف مردمی به آن اهتمام داشته باشند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه این دیدار به گفت‌وگو با فرزندان شهید همدانی پرداخت و آن‌ها نیز به بیان خاطراتی از ویژگی‌های اخلاقی و ارزش‌های معنوی رفتاری ِ پدر شهیدشان سخن گفتند. آن‌ها بر ارادت ویژه سردار همدانی به خانواده معظم شهدا و دغدغه‌های ایشان در خصوص مسائل مرتبط با خانواد شهدا تأکید کردند.

این گزارش حاکیست : سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، وی در 16 مهرماه امسال و در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به‌دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.

1000

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: