یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ آبان ۱۳۹۴
1078

رونمایی از یادبود سردار شهید همدانی در گلزار شهدای تهران

not found

به مناسبت فرا رسیدن اربعین شهادت سردار حسین همدانی این مزار یادبود با حضور خانواده این شهید بزرگوار در گلزار شهدا در قطعه 29 رونمایی می‌شود. به گزارش یاشهید ، چندی پیش رئیس مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) ، از ساخت بنای یادبود سردار شهید حسین همدانی در گلزار شهدای تهران خبر داد و قرار شد […]

به مناسبت فرا رسیدن اربعین شهادت سردار حسین همدانی این مزار یادبود با حضور خانواده این شهید بزرگوار در گلزار شهدا در قطعه 29 رونمایی می‌شود.

به گزارش یاشهید ، چندی پیش رئیس مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) ، از ساخت بنای یادبود سردار شهید حسین همدانی در گلزار شهدای تهران خبر داد و قرار شد بنا بر دوستی دیرینه و رابطه صمیمانه‌ای که بین سردار شهید حسین همدانی و شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در ایام هشت سال دفاع مقدس، تصمیم براین گرفته شد که بنای یادبود شهید همدانی در جوار مراز شهید صیاد شیرازی ساخته شود.

اکنون به مناسبت فرا رسیدن اربعین شهادت سردار حسین همدانی این مزار یادبود با حضور خانواده این شهید بزرگوار در گلزار شهدا در قطعه 29 رونمایی می‌شود. طرح سنگ مزار این یادبود در ادامه می‌آید:

139408261358217965295110

این گزارش حاکیست : سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، عصر 16 مهرماه امسال در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به‌دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: