یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ آذر ۱۳۹۴
1124

یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر برگزار گردید

not found

بیست و هشتمین سالگرد شهدای جهادگر استان های تهران و البرز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، این یادواره به مناسبت بیست وهشتمین سالگرد شهادت سردار شهید «حجت ملا آقایی» و 270 شهید جهادگر استان های تهران و البرز با حضور خانواده های شهدا، […]

بیست و هشتمین سالگرد شهدای جهادگر استان های تهران و البرز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، این یادواره به مناسبت بیست وهشتمین سالگرد شهادت سردار شهید «حجت ملا آقایی» و 270 شهید جهادگر استان های تهران و البرز با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن مهدیه شهدای دعای ندبه بهشت زهرا(س ) برگزار گردید. 

این گزارش حاکیست : این مراسم با سخنرانی حضرت آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و همچنین دکتر زواره رئیس هیات مدیره جهاد نصر و با مداحی حاج منصور نورایی در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

درانتهای این مراسم، مزار شهدای جهادسازندگی توسط خانواده شهدا، جانبازان و ایثاگران عطر افشانی و غبارروبی شده و تجدید میثاقی دوباره با این شهدا صورت پذیرفت . 

همچنین در این مراسم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و جمعی ازمسوولان جهاد کشاورزی استان های تهران و البرز نیز حضور داشتند و خاطره گویی، مداحی و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر بود.

این مراسم به همت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، خانه شهید، جهاد کشاورزی استان تهران و جهاد نصر برپا شد.

 

 

 

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: