یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ آذر ۱۳۹۴
1424

پیام تسلیت حجت الاسلام شهیدی در پی عروج ملکوتی فرزند سردار انصاری

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی عروج ملکوتی «حاج عمار میرانصاری» فرزند سردار محسن میرانصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت. به گزارش یاشهید ، پیکر حاج عمار میرانصاری، فرزند سردار محسن میر انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران که در فاجعه منا مفقود شده […]

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی عروج ملکوتی «حاج عمار میرانصاری» فرزند سردار محسن میرانصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

به گزارش یاشهید ، پیکر حاج عمار میرانصاری، فرزند سردار محسن میر انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران که در فاجعه منا مفقود شده بود، از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. رئیس بنیاد شهید به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

“وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ”

سردار ارجمند جناب آقای دکتر محسن میر انصاری
قائم مقام محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

سلامٌ علیکم

برای آنانکه طواف را در رسیدن به بلندای ایمان، سعی در منا را حدوثی از یقین به وعده پروردگار و قربانگاه  را موعد مقدس ذبح نفس اماره می‌دانند، حاجی شدن معنای دیگری دارد.

عروج ملکوتی مهاجر الی الله، فرزند برومندتان “مهندس حاج عمار میر انصاری” را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نمایم، ما را در این ماتم شریک اندوه خود بدانید.

از خداوند متعال می‌خواهم به شما و دیگر سوگواران شکیبایی عنایت فرماید و زخم جگرسوز را به مرحم صبر التیام بخشد و روح آن مرحوم را در جوار ملکوتیش و دریای بیکران رحمتش به آرامش برساند.

سید محمدعلی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: