یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ دی ۱۳۹۴
1574

تهران فردا با دو شهید مدافع حرم وداع می‌کند

دو تن از مدافعان حرم تهرانی که اخیرا در درگیری‌های سوریه توسط نیروهای تروریستی و تکفیری به شهادت رسیده‌اند صبح فردا در تهران تشییع می‌شوند. به گزارش یاشهید ، دو تن از مدافعان حرم تهرانی در درگیری‌های اخیر سوریه توسط نیروهای تروریستی و تکفیری به شهادت رسیدند. شهیدان «امیر لطفی» و «امیر سیاوشی» در آخرین روزهای […]

دو تن از مدافعان حرم تهرانی که اخیرا در درگیری‌های سوریه توسط نیروهای تروریستی و تکفیری به شهادت رسیده‌اند صبح فردا در تهران تشییع می‌شوند.

به گزارش یاشهید ، دو تن از مدافعان حرم تهرانی در درگیری‌های اخیر سوریه توسط نیروهای تروریستی و تکفیری به شهادت رسیدند. شهیدان «امیر لطفی» و «امیر سیاوشی» در آخرین روزهای آذرماه به شهادت رسیده‌اند که صبح فردا تشییع می‌شوند.

شهید امیر لطفی روز دوشنبه 30 آذرماه به شهادت رسیده است. پیکر مطهر این شهید مدافع حرم صبح فردا پنجشنبه سوم دی‌ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دیگر خانواده شهدای مدافع حرم از ساعت 9 صبح در یاخچی آباد تهران برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار از چهارراه حمزه به سمت گلزار شهدا تشییع شده و پس از اقامه نماز بر این پیکر مطهر در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و در کنار همرزمانش آرام می گیرد.

همچنین مراسم بزرگداشتی برای شهید لطفی نیز روز جمعه چهارم دی ماه در مسجد صاحب الزمان(عج) منطقه 16 تهران ساعت 14 برگزار می‌شود.

شهید دیگر «امیر سیاوشی» نیز مدافع حرم دیگریست که در جنوب حلب به شهادت رسیده است. شهید سیاوشی از خادمین امامزاده علی اکبر چیذر(ع) بوده است. پیکر مطهر این شهید نیز فردا در تهران تشییع شده و در همین امام‌زاده و در گلزار شهدای چیذر آرام می گیرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: