یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ دی ۱۳۹۴
1662

علی‌اصغر حسینی؛ مدافع حرم تیپ فاطمیون به شهادت رسید

مدافع حرم «سید علی اصغر حسینی» فرزند سید انور از رزمندگان لشکر فاطمیون در درگیری‌های اخیر نیروهای تروریستی و تکفیری در سوریه به شهادت رسید. به گزارش یاشهید ، شهید مدافع حرم «سید علی اصغر حسینی» فرزند سید انور از رزمندگان لشکر فاطمیون در درگیری‌های اخیر نیروهای تروریستی و تکفیری در سوریه به شهادت رسید. پیکر […]

مدافع حرم «سید علی اصغر حسینی» فرزند سید انور از رزمندگان لشکر فاطمیون در درگیری‌های اخیر نیروهای تروریستی و تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش یاشهید ، شهید مدافع حرم «سید علی اصغر حسینی» فرزند سید انور از رزمندگان لشکر فاطمیون در درگیری‌های اخیر نیروهای تروریستی و تکفیری در سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید مدافع حرم صبح فردا تشییع می‌شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم صبح فردا پنجشنبه سوم دی ماه ساعت 10 صبح با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران از شهرک فاطمیه واقع در کهریزک تشییع و برای خاکسپاری به قطعه 50 گلزار شهدا منتقل می‌شود.

پس از برگزاری مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید حسینی، خانواده معظم شهدا این شهید را تا قطعه 50 گلزار شهدا بدرقه می‌کنند تا در آنجا در جوار دیگر همرزمان شهیدش آرام گیرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: