یـا شـهـیـد
۰۶ دی ۱۳۹۴
1843

ادای احترام دانشجویان نیوزیلند و استرالیا به شهدای مدافع حرم +تصاویر

جمعی از دانشجویان مسلمان از کشور نیوزیلند و استرالیا امروز با حضور در گلزار شهدای تهران در بهشت زهرا(س) به زیارت شهدای این گلزار از جمله شهدای مدافع حرم رفتند. به گزارش یاشهید ، صبح امروز یکشنبه؛ ششم دی ماه 94 مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران میزبان جمعی از دانشجویان مسلمان از کشور نیوزیلند […]

جمعی از دانشجویان مسلمان از کشور نیوزیلند و استرالیا امروز با حضور در گلزار شهدای تهران در بهشت زهرا(س) به زیارت شهدای این گلزار از جمله شهدای مدافع حرم رفتند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز یکشنبه؛ ششم دی ماه 94 مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران میزبان جمعی از دانشجویان مسلمان از کشور نیوزیلند و استرالیا بود. این گروه از دانشجویان مسلمان پس از تماشای مستنداتی از دوران هشت سال دفاع مقدس بر سر مزار برخی شهدای شاخص در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران از جمله شهید چمران ، شهید فهمیده و شهید بهشتی و یاران باوفایش حضور یافتند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای ایرانی را گرامی داشتند.

دانشجویان نیوزیلند و استرالیا با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر مزار شهدای مدافع حرم و دیگر شهدا حضور یافتند و به تعویض پرچم‌های بالای مزار این شهدا پرداختند. بعد از تعویض و غبارروبی از این پرچم‌ها، پرچم‌های تعویض شده را به عنوان تبرک برداشتند و با آن‌ها عکس یادگاری گرفتند.

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: