یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ دی ۱۳۹۴
1622

بازدید مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران

اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران بازدید نمود. به گزارش یاشهید ، اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران از مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران بازدید نمود. این گزارش حاکیست : در […]

اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران بازدید نمود.

به گزارش یاشهید ، اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران از مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران بازدید نمود.

این گزارش حاکیست : در این بازدید مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان نمود : گلزار شهدای بهشت زهرای تهران یکی از اصلی ترین و بزرگترین گلزارهای شهدا می باشد . ایشان در ادامه افزود : محوریت قراردادن گلزار شهدای تهران در برگزاری مراسم های مانند بزرگداشت روز شهید، بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی جامعه شاهد و ایثارگر شامل والدین شهدا وایثارگران در تهیه محتوا و اجرای برنامه ها و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مراسم و برنامه‌های مختلف از جمله نکاتی است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ادای احترام به شهدای مدافعین حرم  و شهدای نهضت جهانی اسلام بر سر مزار مطهر شهدای گمنام حضور یافته و با قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: