یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ بهمن ۱۳۹۴
1395

بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم در گلزار شهدا

بزرگداشت سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم محرم ترک در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد. به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه 8 بهمن ماه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم شهید محرم ترک با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین […]

بزرگداشت سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم محرم ترک در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه 8 بهمن ماه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم شهید محرم ترک با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی ساعت 14/30 در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست : در پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهید محرم ترک در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای مدافعین حرم را گرامی میدارند.

شهید محرم ترک یکی از فرماندهان ایرانی است که در همان روزهای اول درگیری به سوریه رفت و نامش بعنوان اولین شهید مدافع حرم ایرانی ثبت شد. او چهار سال قبل در دیماه سال 1390 در دفاع از حرم آل الله به دست تروریست های تکفیری و داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: