یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ اسفند ۱۳۹۴
1987

پیکر مطهر شهید مدافع حرم احمد گودرزی در گلزار شهدای تهران آرام گرفت

پیکر شهید والامقام احمد گودرزی که در راه دفاع از حرم آل‌الله طی درگیری با نیروهای تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمده بود با حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت در شهر قیام 15 خرداد تشییع شد. به گزارش یاشهید ، آیین وداع با پیکر شهید والامقام احمد گودرزی، یکی از شهدای مدافع حرم […]

پیکر شهید والامقام احمد گودرزی که در راه دفاع از حرم آل‌الله طی درگیری با نیروهای تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمده بود با حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت در شهر قیام 15 خرداد تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، آیین وداع با پیکر شهید والامقام احمد گودرزی، یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین نیز با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان و آحاد مختلف مردم در مسجدصاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی با حضور پرشور و حماسی خود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با ارزش‌های والای دین مبین اسلام، با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گودرزی چهارشنبه 19 اسفند ماه از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرک مدرس آغاز و پس از تشییع بر روی دوش عاشقان آل‌الله تا ابتدای جاده تهران ـ ورامین پیکر این شهید والامقام به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) منتقل شد.

پیکر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و تشییع با شکوه بر روی دوش عاشقان آل‌الله در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در منزل ابدیش آرام گرفت.

این گزارش حاکیست : مراسم یادبود و بزرگداشت شهید احمد گودرزی، از شهدای والامقام مدافع حرم روز پنج‌شنبه (20 اسفند ماه) از ساعت 15 مراسم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرک مدرس ورامین با حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

گفتنی است، شهید احمد گودرزی که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه حضور یافته بود طی درگیری با نیروهای تکفیری داعش به شهادت نائل آمد و مدال پر افتخار شهدای مدافع حرم را بر گردن آویخت.

احمد گودرزی از وارثان قیام 15 خرداد و اهالی منطقه خیرآباد شهرستان ورامین بود که چهاردهم اسفند ماه طی درگیری با نیروهای گروه ترویستی داعش آسمانی شد.

1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: